Ofte stillede spørgsmål

Hvor er det dejligt, at du prøver at komme i kontakt med os! Har du spørgsmål til din pakke? Så læs først vores FAQ nedenfor, da den består af de oftest stillede spørgsmål. Kan du ikke finde dit svar? Så kan du altid kontakte os på siden "Kontakt os".

Q. Hvor er min pakke?
Når du har afgivet din bestilling, tager det i gennemsnit 1-2 hverdage at behandle din bestilling og 7-8 hverdage, før din bestilling bliver leveret i Danmark. Hvis disse dage er gået, bedes du kontakte vores kundeservice.

Q. Hvor kan jeg finde min track & trace-kode?
Så snart din ordre er afsendt, modtager du automatisk en Track & Trace-kode. Tjek også din spam, nogle gange ender vores e-mails der. Bemærk venligst, at det kan tage noget tid, før dit Track & Trace-link bliver aktivt.

Q. Hvordan kan jeg spore min ordre?
Du kan spore din ordre med det Track & Trace-nummer, du har modtaget via e-mail. Gennemfør Track & Trace på vores "Spor din ordre"-side for at se status for din levering.

Q. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke er tilfreds med min pakke?
Tjek vores "Retur- og tilbagebetalingspolitik" for at returnere din pakke.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du altid kontakte os:

E-mailteam@lunaris.dk.